![Brabantia](../../../../../Data/EditorFiles/icerik/logo_brabantia.jpg) |
Brabantia
- 'Solid Company'
- Hollanda'da 1919'da kuruldu.
- 'Güzelliklerini ve performansını 20 yıla kadar koruyan ev gereçleri geliştirmek' misyonuyla ilerliyor.
- Saklama, pişirme, hazırlık, banyo ve çamaşır gruplarında sağlam ürünler sunmaktadır.
|
![Bormioli Rocco](../../../../../Data/EditorFiles/icerik/logo_bormioli.jpg) |
Bormioli Rocco
- 'Anytime is Bormioli Rocco Time'
- 1825'te İtalya'da kuruldu.
- Camın eşsiz formlarını, masaüstü ve saklama gruplarında sunmaktadır.
- Araştırmaya, tasarıma ve sanat teknolojisine yaptığı yatırımlar sayesinde dünyanın lider cam üreticilerinden biri konumuna yükselmiştir.
|
![Joie](../../../../../Data/EditorFiles/icerik/logo_joie.jpg) |
Joie
- Kanada'da kurulan marka 60 yılı aşkın süredir varlığını sürdürmektedir.
- Büyük çoğunluğu el aletleri olan marka, hazırlık grubunda ürünler sunmaktadır.
- Eğlenceli ve pratik ürünleri ile yemek pişirmeyi keyif haline dönüştürme misyonuyla yemek yapmaya motive etmektedir.
- Üretim yeri Çin'dir.
|
![Koziol](../../../../../Data/EditorFiles/icerik/logo_koziol_logo.jpg) |
Koziol
- 1927 yılında Almanya'da kurulmuştur.
- Benzersiz bir tarza sahip olan Koziol markası, plastik ürünlerde uzmanlaşmıştır.
- 80 yıllık bir mutluluk üretme geçmişi var. Mutfakta yapılan her işlemi eğlenceli kılmak felsefesindedir. Koziol mutlu bir mutfak yaratma amacıyla eğlenceli tasarımlar üretmektedir.
|
![Tantitoni](../../../../../Data/EditorFiles/icerik/logo_tantitoni.jpg) |
Tantitoni
- 2006 yılında Türkiye'de kuruldu.
- Çok renkli, pratik, ergonomik, genç, modern, trendy, şık, kullanışlı ve farklı ürünleri sunmayı amaçlamaktadır.
- Hazırlık, masaüstü, pişirme, saklama gruplarında mutfak eşyalarının ithalatını gerçekleştirmektedir.
|
![Tescoma](../../../../../Data/EditorFiles/icerik/logo_tescoma.jpg) |
Tescoma
- 'Life with taste'
- 1992'de Çek Cumhuriyeti'nde kuruldu, Çek-İtalyan ortaklığıyla faaliyetlerini sürdürüyor.
- Hazırlık, masaüstü, pişirme ve saklama gruplarında çözümler sunmaktadır.
- Her bir üründe; orijinallik, kusursuzluk, çok amaçlılık, çok işlevsellik, optimum ölçü-renkte bulunurluk ve her zaman yenilik garantisi vermektedir.
|